Flagowi Producenci

Logowanie

maple.jpg

logo

Oferujemy usługi wsparcia informatycznego on-line. Dzięki odpowiedniej aplikacji możliwe jest korzystanie z usług serwisu komputerowego przy wykorzystaniu pulpitu zdalnego. Zapewniamy fachową i skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Szybka realizacja napraw oraz atrakcyjne ceny dzięki bezpośredniemu połączeniu przez sieć internet. Skorzystaj z wygodnego i korzystnego sposobu na rozwiązywanie problemów z komputerem.

Czym jest pomoc zdalna?

Jest to usługa dzięki której serwisant może dokonać naprawy systemu nie będąc fizycznie przy komputerze. Cały proces odbywa się zdalnie, poprzez sieć Internet.

Serwisant ma podgląd i całkowitą kontrolę nad pulpitem systemowym klienta. Jest w stanie uruchamiać aplikacje, zmieniać ustawienia systemowe i dokonywać niezbędnych napraw. Ważnym jest, aby naprawiany komputer posiadał poprawnie skonfigurowane łącze internetowe.

Pulpit zdalny klienta dostępny jest dla serwisanta tylko i wyłącznie na czas wykonywania naprawy.

Instrukcja instalacji pulpitu zdalnego


Krok 1:  Kontaktujemy się z serwisem w celu ustalenia terminu dokonania naprawy.

Krok 2: Pobieramy aplikację do pomocy zdalnej  

Krok 3:  Uruchamiamy pobraną aplikację poprzez podwójne kliknięcie. Pojawia nam się okno aplikacji i przy sprawnym połączeniu internetowym powinien wyświetlić się Twój ID i Hasło które to podajemy serwisantowi.

 


Skontaktuj się z nami!

W przypadku problemów prosimy o kontakt pod numerem 697689924 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.